18 mai 2020

Consultanta fonduri europene Iasi, Idei de afaceri Iasi. 

Vezi cateva afaceri, din Iasi, pe care le-am finantat prin intermediul fondurilor europene nerambursabile. In rubrica consultanta fonduri europene Iasi vei gasi cateva fragmente pe care trebuie sa le contina un plan de afaceri.


  1. Fonduri instalatii electrice Iasi

Consultanta fonduri europene Iasi a fost infiintata in cursul anului curent  ca o societate cu raspundere limitata avand un capital social de 200 lei, detinut in totalitate de asociatul unic Popescu Ion.

Societatea este o micro-intreprindere nou infiintata (start-up) iar de la infiintare pana in prezent nu a desfasurat nicio activitate economica.

Fiind infiintata de curand, societatea nu a realizat investii majore, nu are niciun angajat si nu detine masini, utilaje sau alte dotari in folosinta sau proprietate.

Societatea si-a stabilit ca principal domeniu de activitate cod CAEN 4321- Lucrari de instalatii electrice.

Aceasta clasa include lucrari de instalatii electrice in toate tipurile de cladiri si lucrarile de geniu civil:

  • instalatii (cablaje) electrice si de armaturi electrice,
  • instalatii (cablaje) pentru telecomunicatii
  • instalatii (cablaje) pentru retele de calculatoare si televiziune prin cablu, inclusiv cu fibre optice
  • antene satelit
  • sisteme de iluminat
  • alarme de semnalizare a incendiilor
  • alarme antiefractie
  • iluminat stradal si semnalizatoare electrice
  • sisteme de iluminat al pistelor din aeroporturi

Aceasta clasa include de asemenea:

  • conectarea (racordarea) aparatelor electrice si a echipamentului casnic, inclusiv sisteme de incalzire prin pardoseli.

Societatea va implementa proiectul in Orasul Iasi, judet Iasi si va beneficia de experienta in domeniu a asociatului unic.

Echipamentele care se vor achizitiona ca urmare a implementarii acestui proiect vor face ca activitatea firmei sa se dezvolte in viitor putand astfel sa acopere o arie mare de clienti si sa ajuga sa detina un portofoliu stabil de clienti carora sa le ofere servicii electrice de calitate.

Prin prisma argumentelor expuse in randurile anterioare, compania are nevoie de o investitie in infrastructura tehnica pentru a putea oferi servicii de cel mai inalt nivel calitativ din toate punctele de vedere, plecand de la calitatea serviciilor prestate pana la cresterea activitatii.

Principalele servicii pe care societatea le va oferi clientilor vor fi:

  • executie de instalatii electrice aferente cladirilor civile si hale de productie;
  • sisteme detectie si semnalizare incendiu;
  • sisteme de efractie si control acces

Impactul urmarit prin implementarea proiectului pentru activitatea pentru care se solicita finantare este crearea unei baze de echipamente tehnologice noi, performante, ce inglobeaza cea mai noua tehnologie in domeniul lucrarilor de instalatii electrice.

Efectul imediat al implementarii acestui proiect il va reprezenta capacitatea societatii de a presta lucrari de instalatii electrice de calitate la preturi competitive.

Asociatul unic al societatii a absolvit Facultatea de Inginerie Electrica si Electronica si are specializarea de inginer electromecanic. Prin urmare, cunoaste piata pe care activeaza, motiv pentru care va fi in permanenta in contact cu tendintele pietei. De asemenea, in cadrul societatii se va pune accent pe pregatirea profesionala a tuturor angajatilor, urmarindu-se perfectionarea profesionala continua a resursei umane implicate in proiect.

Prin prezentul proiect se propune achizitionarea unor echipamente moderne, de cea mai noua tehnologie, specializate in domeniul lucrarilor electrice. Astfel, in urma implementarii proiectului, societatea va avea avantajul competitiv de a detine o tehnologie moderna pentru prestarea serviciilor specifice.

Resursele societatii, respectiv cele umane, tehnice si financiare vor fi orientate spre a oferi clientiilor sai servicii de calitate la preturi competitive. Experienta managementului societatii in acest domeniu va fi dublata de aceasta directionare a tuturor elementelor mai sus afirmate catre calitate si seriozitate.

Solicita un plan de afaceri personalizat → Solicita oferta de consultanta → Solicita o ora de consultanta gratuita


2. Fonduri Salon de infrumusetare Iasi

Consultanta fonduri europene Iasi este o societate infiintata in luna iunie a anului curent, ca o societate cu raspundere limitata si capital social in valoare de 200 RON, detinut in proportie de 100% de Popescu Ion, de origine romana avand puteri depline.

Societatea este recent infiintata si nu a realizat investitii, nu are angajati, echipamente sau alte dotari in folosinta sau proprietate.

Activitatea principala a societatii este corespunzatoare codului CAEN 9602 – Coafura si alte activitati de infrumusetare.

Aceasta clasa include:

  • activitati de spalare a parului, aranjare si tuns, coafat, vopsit, nuantat, ondulat, indreptat si activitati similare, pentru barbati si femei
  • barbierit si aranjarea barbii
  • masaj facial, manichiura si pedichiura, machiaj etc.

Activitatea se va desfasura in Judetul Iasi, Municipiul Iasi, unde reprezentantul legal a inchiriat un spatiu pe o perioada de 3 ani, avand toate utilitatile.

Prin intermediul proiectului se vor achizitiona echipamente noi, performante, care vor oferi servicii premium clientilor la preturi competitive. Astfel viitorii clienti vor beneficia de servicii de epilare definitiva prin intermediul sistemului care are o tehnologie inovativa pe baza de lumina intens pulsata si tratamente faciale cu ajurorul echipamentului care ofera o noua metoda de regenare a pielii prn inducerea oxigenului in mod natural alaturi de infuzia terapeutica a unor ingrediente active (acid hialuronic, retinol, acid kojic etc) precum si prin intermediul echipamentului multifunctional pentru: peeling cavitational, mezoterapie fara ace, radiofrecventa bipolara, oxygen hyperbaric, microdermabraziune, liposuctie cu ultrasunete si dermomasajul.

Serviciile oferite de Consultanta fonduri europene Iasi vor fi activitati de infrumusetare:  servicii de cosmetica, epilare si tratamente faciale.

Viziunea companiei este de a presta servicii de calitate si de a obtine cele mai bune rezultate din activitatea desfasurata. Astfel, intentia companiei este de a realiza in viitorul apropiat servicii de cosmetica si infrumusetare, cu rezultate mult mai bune si mai longevive, comparativ cu tehnologiile conventionale. In acest sens, compania este preocupata sa ofere clientilor sai servicii de calitate orientate catre nevoile clientilor; sa ofere un mediu de lucru pozitiv, unde angajatii sa se poata dezvolta profesional; sa depaseasca asteptarile clientilor, dar si asteptarile angajatilor, prin eforturi constante; sa continue dezvoltarea si crearea standardelor de inalta calitate.

Misiunea companiei este de a patrunde pe piata seriviilor de infrumusetare printr-o modalitatea de sisteme inovative ce vor oferi tratamente cu solutii inovative, prin investitii constante in echipamente, prin pregatirea continua a personalului, prin aplicarea standardelor de excelenta si receptivitate fata de cerintele pietei. Orientarea permanenta spre client si calitatea serviciilor vor face diferenta, iar pentru realizarea misiunii se urmareste implementarea proiectului propus spre finantare complementar cu investitiile ulterioare ce vor fi realizate de companie in vederea dezvoltarii activitatii desfasurate.

Obiectivul general al prezentului proiect este reprezentat de dezvoltarea economica durabila a societatii recent infiintate, respectiv realizarea unui salon de infrumusetare. Investitia ce urmeaza a fi realizata prin proiectul propus presupune dotarea adecvata a spatiului de lucru in vederea desfasurarii activitatilor specifice  in industria de profil cu angajarea a doua persoane, ambele din categoria: someri/ absolventi/ persoane din categorii defavorizate.

In sustinerea celor de mai sus, compania va promova urmatoarele valori:

  • Profesionalism prin promovarea unei atitudinii de responsabilitate si de eficienta fata de clientii si colaboratorii companiei;
  • Incredere prin respectarea angajamentelor asumate;
  • Eficienta prin asigurarea celor mai bune servicii pentru clientii companiei, consiliere de calitate si promovarea unei atitudinii corecte prin furnizarea de informatii care sa-i ajute in procesul decizional;
  • Spirit de echipa prin implicarea tuturor angajatilor in cadrul activitatilor, prin promovarea si incurajarea dezvoltarii competentelor personale relevante contribuind in acest fel la dezvoltarea de ansamblu a companiei.

Setarea obiectivelor este un pas important in asigurarea succesului afacerii, prin urmare, societatea are un set pe termen scurt, mediu si lung:

Obiectivele pe termen scurt vizeaza indeplinirea lor in anul curent si in anul urmator, astfel:

  • Accesarea fondurilor nerambursabile pentru a avea un punct de inceput solid;
  • Angajarea a doua persoane care sa ofere serviciile de cosmetica;
  • Crearea unui portofoliu de clienti stabil;
  • Imbunatatirea calitatii serviciilor prestate.

Obiectivele pe termen mediu:

  • Cresterea portofoliului de clienti;
  • Dezvoltarea brandului salonului
  • Continuarea amenajarii spatiului de desfasurare a activitatii pentru a fi cat mai atractiv.

Obiectivele pe termen lung vizeaza indeplinirea lor in perioada de dupa monitorizare a proiectului, astfel:

  • Consolidarea brandului salonului;
  • Angajarea de personal suplimentar si dezvoltarea salonului prin achizitionare altor echipamente care vor duce la diversificarea tipurilor de servicii oferite si implicit la cresterea numarului de clienti;
  • Cresterea profitului din exploatare si a cifrei de afaceri;

Perspectivele de viitor, luand in considerare obiectivele pe termen lung, vor privi urmatoarele aspecte:

  • Asigurarea conformitatii serviciilor oferite cu viziunea de servicii premium la preturi accesibile prin echilibrarea balantei dintre costuri si investitii;
  • Imbunatatirea relatiei cu clientii existenti si investitia continua in promovare pentru cresterea portofoliului de clienti;
  • Marirea capacitatii de oferire a serviciilor prin angajarea de personal si achizitia de echipamente noi.

Avand in vedere potentialul pietei, dotarea si personalul de care va dispune societatea, sunt perspective reale de crestere si dezvoltare, in vederea atingerii obiectivelor strategice propuse. Implementarea proiectului propus va conduce la infiintarea capacitatii de prestare servicii de infrumusetare si crearea unui portofoliu stabil de clienti.

Solicita un plan de afaceri personalizat → Solicita oferta de consultanta → Solicita o ora de consultanta gratuita


3. Fonduri rent a car Iasi,

Administratorul societatii Consultanta fonduri europene Iasi, a identificat oportunitatea realizarii acestei investitii in domeniul serviciilor de tip “Rent a car” prin intermediul fondurilor europene nerambursabile, motiv pentru care a luat decizia infiintarii unei societati comerciale care are ca activitate secundara Codul CAEN 7711 Activitati de inchiriere si leasing cu autoturisme si autovehicule rutiere usoare.

Compania face parte din categoria IMM, find incadrata ca si micro-intreprindere nou infiintata (start-up), iar de la infiintare pana in prezent nu a desfasurat nicio activitate economica si nu a prestat servicii.

Dat fiind faptul ca firma face parte din categoria start-up, aceasta  nu a realizat investitii majore pana in prezent, de asemenea nu detine niciun angajat si nici masini, utilaje sau alte dotari in folosinta sau proprietate.

Compania isi propune prin intermediul prezentului proiect de investitie sa dezvolte activitati de prestari servicii privind inchirierea cu autoturisme si autovehicule rutiere usoare (Cod CAEN 7711 – Activitati de inchiriere si leasing cu autoturisme si autovehicule rutiere usoare).

Potrivit Nomenclatorului activitatilor din Romania – CAEN Rev. 2, aceasta clasa include:

  • Activitati de inchiriere si leasing de autoturisme si autovehicule rutiere usoare;
  • Aceasta clasa include: -servicii de inchiriere si leasing operational pentru urmatoarele tipuri de vehicule: autoturisme si alte autovehicule rutiere usoare fara sofer (sub 3,5 tone)

Pornind de la oportunitatea finantarii acestei activitati, compania si-a conturat o intreaga strategie privind dezvoltarea activitatii atat pe termen scurt, mediu cat si pe termen lung.

Viziunea companiei este de a le oferi oamenilor oportunitatea de a putea calatori oriunde doresc, fie ca este vorba de oameni de afaceri, turisti sau romani intorsi in tara. Societatea isi propune sa puna la dispozitia acestora un serviciu de închiriere a unor masini de calitate, oferind, in acelasi timp, mobilitate si confort. In acest sens, compania este preocupata sa ofere clientilor sai servicii de calitate si siguranta maxima orientate catre nevoile clientilor; sa ofere un mediu de lucru pozitiv, unde angajatii sa se poata dezvolta profesional; sa depaseasca asteptarile clientilor, dar si asteptarile angajatilor, prin eforturi constante; sa continue dezvoltarea si crearea standardelor de inalta calitate.

Misiunea companiei este de a patrunde pe piata serviciilor de inchiriere auto, prin investitii sustinute, prin pregatirea permanenta a personalului, prin aplicarea standardelor de excelenta, prin receptivitate fata de cerintele pietei. Orientarea permanenta spre client, oferirea confortului maxim si calitatea serviciilor vor face diferenta, iar pentru realizarea misiunii se urmareste implementarea proiectului propus spre finantare complementar cu investitiile ulterioare ce vor fi realizate de companie in vederea dezvoltarii activitatii desfasurate.

Obiectivul general al prezentului proiect este reprezentat de dezvoltarea economica durabila a societatii recent infiintate, respectiv realizarea unei investitii noi care vizeaza activitatea de inchiriere autoturisme. Prin intermediul proiectului compania isi propune achzitionarea a doua autoturisme si angajarea a trei persoane, dintre care doua din categoria absolventi/someri.

Ca urmare a implementarii prezentului proiect compania va pune bazele unei activitati de „Rent a car”. Serviciile companieise vor diferentia pe piata comparativ cu cele ale concurentei prin urmatoarele caracteristici:

  • Preturi competitive
  • Seriozitate
  • Efcienta
  • Calitate

Intru-un mediu concurential, avantajul  competitiv se  masoara  prin avantaje  sau  puncte tari ale unei organizatii  fata de  cele cu care  se afla in competitie si care se concretizeaza in active  si  capabilitati superioare.

Concurenta  se asociaza cu avantajul competitiv. Avantajul competitiv este abilitatea firmei de  a avea o performanta superioara competitorilor sai in ceea ce priveste scopul de baza al existentei: profitabilitatea.

Avantajele competitive ale serviciilor oferite de companie vor fi:

  • Diferentierea: aceasta sursa presupune dezvoltarea de caracteristici si trasaturi unice asociate unui anumit produs/servicii astfel incat sa dobandeasca un puternic caracter individual si sa poata fi diferentiat, cu usurinta, in comparatie cu produsele concurentilor. Serviciile oferite de companie se vor diferentia prin eficienta si calitate. Compania se va diferentia prin seriozitate si proptitudine in relatia sa cu clientii.
  • Reducerea costurilor: reducerea costurilor asociate procesului de productie ofera posibilitatea firmelor de a dobandi avantaje competitive fie prin reducerea pretului final de vanzare, sub nivelul preturilor practicate de concurenta, fie prin mentinerea pretului la acelasi nivel cresterea nivelului profitului ce va permite investitii in cresterea calitatii sau diversificarea serviciilor furnizate clientilor. In relatia cu clientii sai, compania va promova politica de discount sau promovarea unor pachete de servicii avantajoase pentru clientii vechi care vor avea drept scop consolidarea relatiei comerciale cu acestia, dar si pentru clientii noi avand drept scop incurajarea relatiilor comerciale ce vor urma.
  • Calitatea:asigurarea unui nivel de calitate in cazul serviciilor prestate, peste cele oferite de competitori, va oferi firmei o pozitie net superioara pe piata. Calitatea serviciilor prestate va fi deviza companiei.
  • Cultura organizationala, stilul si modul de conducere: chiar daca reprezinta elemente dificil de cuantificat, obiceiurile sau traditiile din cadrul unei firme, sau modul in care este asigurata conducerea acesteia, constituie surse importante in vederea dobandirii de avantaje competitive sustenabile. Firmele pot creste nivelul de productivitate al angajatilor prin crearea unui climat de munca bazat pe incredere, sprijin si implicare, generand astfel avantaje competitive pe care concurentii, aflati in imposibilitatea de a adopta un astfel de climat, nu le pot imita.

Odata demarata activitatea, principalul mijloc de promovare va fi calitatea serviciilor prestate. Calitatea serviciilor prestate este direct corelata cu:

  • conduita persoanei care presteaza serviciile, inclusiv tinuta
  • calitatea serviciilor prestate
  • durata de realizare a operatiunilor
  • modalitatea de eliberare a documentelor fiscale necesare (factura, bon fiscal, etc)

Asupra acestor aspecte va fi acordata atentie maxima. De asemenea, instruirea personalului va acoperi in detaliu elementele mai sus amintite.

Un alt factor important in serviciile prestate este pretul practicat. Acesta va fi sub nivelul pietei din zona.

In concluzie, calitatea serviciilor si pretul practicat sunt principalele elemente de marketing si vanzari utilizate pentru atingerea obiectivelor.

Suplimentar, programul de lucru va fi adaptat cerintelor pietei. In special in zilele de week-end sau in perioadele dintre sezoane, programul de lucru va fi prelungit. La cerere, masinile vor fi livrate/colectate si din judetele limitrofe, in functie de perioada de inchiriere se va percepe o taxa suplimetara sau nu.

Toate aceste elemente de mai sus reprezinta avanataje ale companiei in raport cu concurenta de pe piata de profil cu ajutorul carora compania se va diferentia.

Solicita un plan de afaceri personalizat → Solicita oferta de consultanta → Solicita o ora de consultanta gratuita


Urmareste-ne si pe facebook: Facebook Activ Business Advisor

Tags: Consultanta fonduri europene Iasi, Idei de afaceri fonduri Iasi, Firma de consultanta Iasi