07 iul. 2025

Digitalizare Bucuresti Ilfov (PR BI 1.6(1.7)/1/2025)

Finantare intre 25.000 si 300.000 Euro

 

 Beneficiari eligibili – PR Digitalizare Bucuresti – Ilfov:

  • IMM (0 – 249 angajati);
  • Solicitantul a desfasurat activitate pe o perioada de cel putin un an fiscal integral;
  • Sediul social/punct de lucru în Regiunea București-Ilfov;
  • Mediul Rural sau Urban;
  • Nu se afla in dificultate;
  • Beneficiarul nu are datorii la stat.

Ajutor financiar nerambursabil – PR Digitalizare Bucuresti – Ilfov:

  • Buget total program Digitalizare PR BI/1.6/1/2025: 5.000.000 euro (digitalizare ridicata);
  • Buget total program Digitalizare PR BI/1.7/1/2025: 17.500.000 euro (digitalizare avansata);
  • Valoare maxima Digitalizare PR BI/1.6/1/2025: 25.000 euro (digitalizare ridicata);
  • Valoare maxima Digitalizare PR BI/1.7/1/2025: 300.000 euro (digitalizare avansata);
  • Valoare minima Digitalizare PR BI/1.7/1/2025: 25.000 euro (digitalizare avansata);
  • Ajutor financiar maxim 90%;
  • Contributie proprie minim 10%.

Cheltuieli eligibile – PR Digitalizare PR BI/1.7/1/2025: 300.000 euro (digitalizare avansata)

  • Investiții în active corporale și necorporale necesare transformării digitale avansate – adoptarea noilor tehnologii, a instrumentelor și serviciilor digitale utilizând sisteme TIC/ERP/CRM/RPA/IoT/AI etc. pentru: derularea proceselor interne; automatizarea/ digitalizarea producției; managementul resurselor umane prin instrumente online pentru telemuncă, atribuirea de sarcini și urmărirea îndeplinirii acestora de la distanță; managementului datelor financiare; managementul relațiilor cu furnizorii/clienții; managementul resurselor prin automatizarea/ programarea comenzilor pentru a preveni epuizarea resurselor/stocarea excesivă în avans; distribuția produselor, colectarea și analiza de date, etc.
  • Achiziția de servicii pentru implementarea soluțiilor de securitate cibernetică aplicabile pentru software/găzduire/rețele pe perioada de implementare a proiectului.
  • Activități de consultanță pentru elaborarea cererii de finanțare, a planului de digitalizare și a auditului de maturitate digitală, care va include nivelul de digitalizare inițial și soluția digitală propusă pentru transformare digitală avansată și anexele acestora.
  • Activități privind managementul implementării proiectului;
  • Activități privind auditul IT al proiectului (care confirmă implementarea soluției digitale pentru transformare digitală avansată) și expertiză contabilă/declarația expertului contabil;
  • Activități obligatorii de comunicare și vizibilitate aferente proiectului.

Cheltuieli eligibile – PR Digitalizare PR BI/1.6/1/2025: 50.000 euro (digitalizare ridicata):

  • achiziția de echipamente hardware TIC (tehnologia informației și comunicațiilor) și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv activități de instalare, configurare, punere în funcțiune, justificate din punct de vedere al implementării proiectului; 
  • realizarea rețelei LAN/WiFi necesare pentru implementarea proiectului; 
  • achiziția de aplicații software/licențe necesare pentru implementarea proiectului; 
  • achiziția și furnizarea de echipamente și dispozitive mobile cu conexiune la internet pentru cel puțin 20% din angajați; 
  • achiziția de servicii de realizare a unui simplu website de prezentare a companiei și/sau a unui website cu funcții complexe (are cel puțin o caracteristică din următoarele: descrierea bunurilor sau serviciilor, liste de preț; posibilitatea pentru vizitatori de a-și personaliza sau proiecta online bunurile sau serviciile; urmărirea stadiului comenzilor plasate; etc.); 
  • achiziția de servicii social media pe perioada de implementare a proiectului; 
  • achiziția de servicii de publicitate pe internet pe perioada de implementare a proiectului; 
  • achiziția de servicii de tip cloud computing mediu sau ridicat pe perioada de implementare a proiectului; 
  • achiziția de sistem de trimitere de facturi electronice pentru procesare automatizată; 
  • activități de instruire a personalului pentru operarea și monitorizarea sistemelor IT achiziționate prin proiect și a personalului care va asigura mentenanța acestora, dacă este cazul, sau achiziția de servicii de suport IT; 
  • dezvoltarea, implementarea și/sau optimizarea unei platforme de comerț electronic pentru a crește vânzările online ale întreprinderii, etc. 

Calendar estimativ:

  • Data publicare ghid final: Iulie 2025;
  • Data depuneri proiecte: Septembrie 2025.

 


Obtine o finantare de pana la 300.000 euro. Eligibilitate gratuita prin formularul de CONTACT sau la numarul 0376.448.085


Pentru a fi la curent cu ultimele stiri, ne poti urmari si pe facebook: Facebook Activ Business Advisor


Documente utile Program Digitalizare Bucuresti – Ilfov:

anexa_decizia27_criteriiselectie_16_desi-imm-3

anexa_decizia28_criteriiselectie_17_transformaredigitalaavansataimm


Digitalizare Bucuresti Ilfov

Digitalizare Bucuresti Ilfov