04 oct. 2022

DIGITALIZARE

 

Firmele pot primi pana la 100.000 euro pentru achizitia de hardware si software.

 

Beneficiari eligibili – Digitalizare

  • Firme infiintate cel tarziu la data de 31.12.2021;
  • Au obtinut profit din exploatare in anul anterior depunerii cererii de finantare;
  • Nu au avut activitatea suspendata in 2022;
  • Codul CAEN pentru care se solicita finantarea era autorizat la 31 decembrie 2021;
  • Sunt inregistrati potrivit Legii societatilor nr. 31/1990;
  • Desfasoara activitati in alte sectoare decat cele excluse. Vezi sectoare excluse.
  • Se angajeaza ca la finalul implementarii sa atinga minim 6 din criteriile de intensitate digitala (DESI). Vezi criteriile.
  • Se incadreaza in una din categoriile: microintreprindere, intreprindere mica, intreprindere mijlocie;
  • Nu sunt in dificultate, insolventa sau faliment;

Finantare – Digitalizare

  • Microintreprinderi – intre 20.000 si 30.000 euro. Ajutor financiar 100%. Contributie proprie 0%;
  • Intreprindere mica – intre 20.000 si 50.000 euro. Ajutor financiar 90%. Contributie proprie 10%;
  • Intreprindere mijlocie – intre 20.000 si 100.000 euro. Ajutor financiar 90%. Contributie proprie 10%.

Cheltuieli eligibile – Digitalizare

  • Cheltuieli aferente achiziționării de servicii de consultanță pentru elaborarea proiectului;
  • Cheltuieli pentru managementul proiectului;
  • Cheltuieli cu servicii de consultanta/analiza pentru identificarea soluțiilor tehnice de care are nevoie IMM-ul, cu condiția ca soluțiile tehnice identificate și descrise în documentația tehnică realizată, să facă obiectul investițiilor din cadrul proiectului aferent cererii de finanțare;
  • Cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, de echipamente pentru automatizări și robotică integrate cu soluții digitale și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-commerce, IoT (Internet of Things), tehnologii blockchain etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere in funcțiune;
  • Cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/WiFi;
  • Cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software, cheltuieli pentru configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, cheltuieli pentru implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), tehnologii blockchain, soluții E-Commerce etc. și integrarea acestora in BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul;
  • Cheltuieli aferente achiziționării unui website de prezentare a companiei;
  • Cheltuieli aferente achiziționării/închirierii pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului, a unui nume de domeniu nou;
  • Cheltuieli cu servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil;
  • Cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
  • Cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru consolidarea securitatii cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele, pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
  • Cheltuieli cu serviciile de auditare tehnică (IT și DNSH);
  • Cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC (cheltuială obligatorie în procent de maxim 10% din valoarea finanțată).

Obtine intre 20.000 euro si 100.000 euro pentru Digitalizarea IMM-urilor. Solicita consultanta prin formularul de CONTACT sau la numarul: 0376448085.


Pentru a fi la curent cu ultimele stiri, ne poti urmari si pe facebook: Facebook Activ Business Advisor


Documente utile – consultare publica

Ghid Digitalizare

Plan de afaceri Digitalizare

Punctaj Digitalizare

Procedura completa Digitalizare


Digitalizare

Digitalizare